Γιατί στο μάρκετινγκ υπάρχει αναπνέει και ζει το αντίθετό του, η συσκευασία λειτουργεί καταλυτικά, ιδιαίτερα οι εμπορικές, οι κοινότοπες, το design ενός γραφίστα, ορισμένες φορές ακολουθεί μονοπάτια αντικομφορμιστικά τα οποία εμπεριέχουν και την αποτυχία –όχι της αισθητικής εντύπωσης- της εμπορίας του προϊόντος. Όπως αναφέρει κι ο Pierre Ponant στο περιοδικό Beaux Arts – απ’ όπου το πληροφορήθηκα (σε ελεύθερη μετάφραση) : «Αν το ζητούμενο είναι –και μένει να αποδειχθεί- η εμπορική επιτυχία της συσκευασίας, η γραφιστική θα έχει τουλάχιστον την χαρά της ικανοποίησης ότι προσέφερε μία γλυκιά νότα αισιοδοξίας στη καθημερινότητα ενός Πολωνού ή Έλληνα υδραυλικού μέσα στη ζοφερή πραγματικότητα της οικονομικής κρίσης και του οικονομικού μαρασμού»
Η εικονιζόμενη συσκευασία βραβεύθηκε διεθνώς από την 2009 Pentawards Top Winners
Το προϊόν αλλά και η σχεδίαση της συσκευασίας είναι ελληνικά. Μπράβο τους!
PETROCOLL – Platinum Award, Best of the Category Other Markets
by αγριμολογος
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου